P. 900-1900
O. 900-1900
T. 900-1900
C. 900-1900
Pk. 900-1900
Se. 900-1600
Sv. Slēgts
P. 900-1900
O. 900-1900
T. 900-1900
C. 900-1900
Pk. 900-1900
Se. 900-1600
Sv. Slēgts

Izvēlies vajadzīgo riepu izmēru

Cordiant vissezonas riepas

Vissezonas riepu sadaļā izvietotas riepas ar visiem nepieciešamajiem marķējumiem "Sniegpārslas un kalna simbols" atbilstoši likumdošanas izmaiņām un csdd prasībām.

Produkti ar šādiem parametriem netika atrasti

Sazinieties ar mums

Jautājumu gadījumā zvaniet:

Riepu un disku speciālists Zigmārs

Riepu un disku speciālists Zigmārs

23204444

Sazinies ar mani

Error: Contact form not found.

Ziemas un vasaras riepas ir produkti, kas ražoti speciāli aukstam un karstam laikam. Pēdējos gados, kad Latvijā nav ne izteikti aukstu ziemu, ne manāmi karstu vasaru, varētu šķist, ka ziemas un vasaras riepu nomaiņa nav pamatota. Tomēr katrai sezonai obligāti jābūt atbilstošām riepām. Vissezonas riepas ir produkts, kas apvieno gan pozitīvās ziemas riepu, gan nepieciešamās vasaras riepu īpašības. Ar šādām riepām ir atļauts braukt visu gadu un to lietošana ir ieteicama ikvienam, kas nevēlas katras sezonas beigās veikt riepu nomaiņu.

Ja nepieciešamas vissezonas riepas, Cordiant vissezonas riepu izvēle ir laba vieta, kur sākt. Šo riepu uzbūve un dizains radīts ar domu iekļaut Latvijas klimata apstākļiem nepieciešamās vasaras un ziemas riepu īpašības, padarot Cordiant vissezonas riepas par uzticamu izvēli lietošanai visa gada garumā. 

M+S (Mud + Snow — dubļi un sniegs), tā var būt apzīmētas arī All Seasons (Vissezonas) vai All weather (Visu laikapstākļu) riepas. Šīs riepas ir paredzētas izmantošanai visu gadu.

Šādām riepām ir savi plusi un mīnusi. Parasti tās izvēlas autobraucēji, kuri auto izmanto samērā maz. Jāpiebilst, ka apzīmējums M+S ne vienmēr nozīmē, ka riepas ir piemērotas Latvijas klimatiskajiem apstākļiem.

Šis ir tas gadījums, kad iesakām klientiem paļauties uz profesionāļu zināšanām. MMK Riepu Serviss speciālisti atsevišķās situācijās neiesaka ziemas apstākļos braukt ar Cordiant vissezonu riepām, ja jūsu braukšanas paradumi nav tam atbilstoši. 

Vissezonu riepas ir paredzētas lietošanai klimata joslās, kur gaisa temperatūra ziemā ir ap 0 °C — tātad vairāk Rietumeiropā un Centrāleiropā. Lai arī novērojam, ka Latvijā ziemas kļūst arvien siltākas, šī tipa riepas būs piemērotas galvenokārt tiem autovadītājiem, kas samērā reti veic īsus pārbraucienus.

Lai gan Latvijā visu gadu drīkst braukt ar vissezonu riepām, MMK Riepu Serviss speciālisti tās neiesaka izmantot tiem autobraucējiem, kuri regulāri un bieži pārvietojas ar savu auto. Vissezonu riepas varētu būt lieliska alternatīva tiem auto īpašniekiem, kuri savu auto izmanto reti, piemēram, tikai nedēļas nogalēs, lai dotos ciemos vai iepirkties, izvēloties citu transportu ziemas dienās, kad spēcīgi snieg vai ceļš ir stipri apledojis.

Tās ir piemērotas mēreniem klimatiskajiem apstākļiem ziemā, kad temperatūra ir ap 0 °C, vai braukšanai pa pilsētu un pa ceļiem, kas ir labi kopti un apstrādāti ar speciāliem materiāliem.
Laba izvēle tiem klientiem, kuri ziemas mēnešos auto neizmanto vai izmanto maz. Agrā pavasarī un vēlā rudenī šīs riepas var būt pat uzticamākas par vasaras riepām.

Šīs riepas būs cietāka sastāva nekā ziemas riepas, un to protektors būs izstrādāts tā, lai panāktu dažādu raksturlielumu optimālu kombināciju. Jāpiebilst, ka šādām riepām veiktspēja uz sniega un ledus ir zemāka nekā ziemas riepām.

Domājot par vissezonu riepu lietošanu vairāku sezonu garumā, nedrīkst aizmirst par to, ka šādu riepu kvalitāte un nolietojums ir jāpārbauda katras sezonas sākumā. Vissezonu riepām joprojām ir jābūt tiem pašiem protektoru dziļumiem, kas ir noteikti katrai sezonai Latvijas normatīvajos aktos. Ja sezonas sākumā jūsu riepu protektori tuvojas atļautajam dziļumam, MMK Riepu servisa speciālist iesaka jau laicīgi domāt par to nomaiņu,.

Papildus, riepu nodilums ir jāmēra katrai riepai, jo atkarībā no jūsu automašīnas stāvokļa, dažādām riepām var veidoties dažāds nodilums. Nav ieteicams lietot arī vissezonas riepas, kas ilgi ir stāvējušas riepām nepiemērotos apstākļos, karstos vai mitros apstākļos. Tas palielina iespēju, ka riepas ir sakaltušas vai citādi zaudējušas savu struktūru, kas palielina risku, ka tās var neizturēt asus priekšmetus, kā arī ātrāk nodilt. 

MMK Riepas
MMK Riepas
MMK Riepas
MMK Riepas